Etätehtävä 2 pitäisi saada aikaiseksi ja olen ajatellut keskittyä Autotekniikan kurssin päivittämiseen Power Point pohjalle, mutta mitäs sosiaalista mediaa se semmonen on, ei mitään. Pohdin asiaa ja löysin mahdollisuuden tulkita aihe edukseni. Jos nimittäin löydän verkosta/jostain sopivaa aineistoa, käytän sitä opetuksessani. Siis toimin yksisuuntaisesti ainoastaan imuroiden itselleni, ymmärrän ettei tämä ole järjestelmän perimmäinen tarkoitus, muttei kaiketi kiellettyäkään.
Toinen mahdollisuus on jatkaa matematiikan sivuston kehittämistä, sekin(kokeiluversio) on siis aloitettu ja M:n kanssa rustattiin M:n sivuja vähän yhdessäkin viimeksi. Täältä löytyisi sosiaalista aspektia asiaan. Suurella mielenkiinnolla olen tutkinut JK.n ja Äikkien teoksia. J:n "opastusaika" meni jostain syystä sivu suun, ja koko asian hahmottamisessakin on vielä häiriintyneisyyttä.
Kiinnostus koulutusta kohtaan on vielä korkealla, tosin huomisessa päivässä on synkän musta pilvi ohjelman kohdalla, nimittäin iltapäivän tuolileikki. Ne jos jotkut ovat mielestäni pelleilyä isolla peellä ja vaikea on kohdata tuleva innostuneesti tai edes neutraalisti. En vaan mitenkään jaksa uskoa menetelmän tehokkuuteen.
Palatakseni etätehtävän suorittamiseen päätän tehdä molemmat yllämainitut jutut. Siis modernisoin Autotekniikan kurssia imuroiden ja matematiikkaan luon yksin ja/tai luultavimmin yhteistyössä muiden matikistien kanssa sivuston(onkos tämä oikeaa terminologiaa) sosiaaliseen kanssakäymiseen verkossa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti